Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsi nejlepší, pro nás určitěR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pro mě seš jednička!!!!!R^V

1 0
možnosti
Foto

R^A největší nástrahou byl ten mikrofon, co?;-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Soni, jsem doslova nadšená!!! Upřímně Ti blahopřejiR^V!

Šla jsem se podívat na fb soutěže a řeknu Ti, ty podmínky jsou přísné. Fotit v tom pořadí, v jakém je zadání, nemožnost následné úpravy fotografie atd.

Tvoje soutěžní série je opravdu krásná a umístit se v tak velké konkurenci v první desítce, to je paráda!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, děkuji, měla jsem z toho lehký šok.;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vedel jsem, ze se umistis, neverilas mi, a tady to masV

5 0
možnosti
Foto

Soňo, krásné fotky a veliká gratulace. R^!!

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, děkuji, příští týden je FOTOMARATON v Brně.;-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,96
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy