Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdravím, fakt zajímavá příhoda. 

1 0
možnosti
MV

cha chaaa

ta prvni fotka lesa je nadherna, Sono!

0 0
možnosti
Foto

Marku, teď už cha chaaa. Díky za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Chudáčku. Někdy není prádélko důležité. ;-) a slyšela jsem, že bavlněné je nejlepší na dotek, takže krajky klidně vynech... ;-)

Hezký blog. R^

2 0
možnosti
IL

I16v71a11n66a 34L22a51n85c32e

7. 10. 2019 13:08

Mam chut se smat, ale vim, ze pro vas to bylo drama.... karmaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Klidně se smějte, já to už také beru s úsměvem.;-D

0 0
možnosti
Foto

Na druhé straně - představ si, že jdeš takhle lesem a náhle vidíš důstojný manželský pár, v němž on z ní strhává šaty....Osobně bych ihned změnil úhel pohledu a směr kroku a v duchu se zastyděl, že mně to už dlouho nenapadlo...R^

4 0
možnosti
Foto

Takže inspirace?;-D Tak prosím bez lesní havěti.;-)

4 0
možnosti
Foto

Milá Soni, koutky úst mi sice nebezpečně cukají, ale soucit cítím veliký. Bože, to jsi měla opravdu štěstí v neštěstí, že nepatříš mezi alergiky. Jen se chci zeptat, jestli jsi se již vyhojila?

A hlavně... ty fotografie jsou jako vždy skvostné. Upřímně Tvoje foto umění obdivuji!!!R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, už docela v pohodě. Ten člověk, co vymyslel Fenistil byl skvělý.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak já už bych tady asi nebyla, uf to jsi měla štěstí že nejsi alergikR^8-o

1 0
možnosti
Foto

To mám kliku. Být alergik,už jsem někde ve špitále.

1 0
možnosti
Foto

Alergická zjevně nejsi, uf!;-D

0 0
možnosti
Foto

Ne,naštěstí nejsem. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R40o41m11a96n 86K19o81z55e87l

6. 10. 2019 20:08

Co máte z toho, u jezera, kde se chodím v létě koupat, tak také spousta žen a dívek prádlo předvádí...samozřejmě tam jsou převlékací kabinky, ale už je to pár kroků navíc :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,06
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy