Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem předváděla na veřejnosti své spodní prádlo

Sexy kalhotky.  Hmm...ale  které? Ty růžové s obrázkem prasátka? Fakt ne!  Ty celé červené s bílými puntíky? Ty se také moc nelíbí.Tak ty černé s lehce provokativní červenou krajkou? Trefa! Ty na mě rád vidí. 

Hluboké šero. Ležím v posteli a přemítám o dnešním dni. Zatím jsem skončila u spodního prádla. Poklidné ráno naruší dotaz mé drahé polovičky. "Pojedeme na ty houby?"  

Aha, tak mé prádélko ... no nic. "Jedeme!"

Venku poněkud sychravo, pouhých šest stupňů však nebránilo tomu, abych se v lese, na rozdíl od mé poněkud zmrzlé druhé polovičky, kochala. Však bylo čím. 

V mlze se houby hledají špatně.

Já jsem viděla sice krásné, leč nejedlé.

Najednou mé oko padlo na list podivně vypouklý, pod nímž se krčila babka.

A další houba...poznáte ji?

 

"ÁÁÁÁÁ... Proboha! Co mi to tak bzučí kolem hlavy!  Aúúú!  A další! Aúúú!  Ježíšmarjá! To jsou divoké lesní včely! " 

Křičím na svojí drahou polovičku o pomoc. Ta mě sice slyšela, ale myslela si, že jsem našla nějaké velké naleziště hřibů. Jenže takhle nehysterčím radostí, blesklo mému drahému hlavou. Doslova mi letěl na pomoc. "Pomóc! Co to je?!"  Rychle mě táhl z toho místa pryč. Holýma rukama začal zachraňovat mojí maličkost.

"Mám ty včely i ve vlasech, už mi dala žihadlo i do hlavy! A lezou mi do nohavic a do rukávů! " To už jsem neměla obavy jen o sebe, ale navíc i o jeho ruce.

" Okamžitě sundej všechno oblečení!"  Zazněl povel mého zachránce. A tak se stalo. Venku sotva šest nad nulou. A já? Předváděla jsem své krásné spodní prádélko uprostřed lesa. Žádný aplaus, skoro žádní diváci.

Tedy až na cyklistu, který měl svých starostí dost na to, než aby obdivoval mé prádélko. A také až na rodinku s dvěma malými dětmi na cestě, kterým jejich matka až příliš vehementně otáčela hlavičky jiným směrem než se nacházela skoro nahá ženská. Kdyby měla třetí ruku, otočila by hlavu i jejich tatínka. Alespoň někdo mě postřehl, avšak ve chvíli, kdy jsem o to nijak nestála. Takže vlastně obecenstva v pustém lese dost. Jen mě to v tu chvíli mi to bylo úplně fuk. 

Můj drahý si mého prádélka rovněž ani nevšiml. Jak by mohl. Moje nohy byly posety obrovskými červenými fleky od žihadel. Pravda, červená barva přitahuje pohled. Jen jde o to kam.

Včely byly vytrvalé a evidentně hledaly, kdo by je zahřál. Zalezly i do kapes a rozhodně se bránily žihadly svému vyhoštění. Když se situace trochu zklidnila, začaly mi už poctivě cvakat zuby zimou. Následovala podrobná prohlídka mých svršků, které jsem ráda rychle hodila na sebe a ještě raději se svým zachráncem odtáhla poměrně svižně z lesa.

A co říci závěrem?

Opatrně sedím doma a studuji houby.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Soňa Pražáková | neděle 6.10.2019 18:40 | karma článku: 23,36 | přečteno: 960x
  • Další články autora

Soňa Pražáková

(Ne)tradiční pohledy na pražské metro

V letošním roce uběhlo 9. května 50 let od zahájení provozu pražského metra ze stanice Florenc do stanice Kačerov. Prvním návrhem na výstavbu podzemní dráhy v Praze byla iniciativa pražského obchodníka Ladislava Rotta v r. 1898.

11.5.2024 v 19:17 | Karma: 21,28 | Přečteno: 1105x | Diskuse| Fotoblogy

Soňa Pražáková

Lidově zvaný Prokopák

Čeština je krásný jazyk, leč některé výrazy lidi údajně více táhnou. Tak třeba „Prokopák“. Krásné místo v srdci Prahy. A tak zvu všechny, nejen ty, co je táhne název „Prokopák“, do Prokopského údolí.

28.4.2024 v 17:51 | Karma: 17,39 | Přečteno: 354x | Diskuse| Fotoblogy

Soňa Pražáková

Jak Štafle v Klokotech ke slávě přišly

...aneb proč se píší s velký Š. A co jsou vlastně Klokoty? Prozradím zatím jen to, že to kdysi bývala samostatná obec, která je dnes součástí města Tábor.

23.4.2024 v 21:43 | Karma: 16,79 | Přečteno: 231x | Diskuse| Fotoblogy

Soňa Pražáková

Kostel Nejsvětějšího Srdce Páně

Kostel Nejsvětějšího Srdce Páně v pražské čtvrti Vinohrady je římskokatolický farní kostel slovinského architekta Joža Plečnika, postavený v modernistickém slohu v letech 1928 až 1932.

20.4.2024 v 22:49 | Karma: 20,82 | Přečteno: 312x | Diskuse| Fotoblogy

Soňa Pražáková

Krok sem, krok tam ... cvak!

Také máte v mobilu chytrou aplikaci, která vám neustále sděluje, kolik kroků či kilometrů jste za den ušli? To je někdy dost ošidná záležitost. Stačí se jenom podívat na počet a hned nás to může svést k lenosti. Anebo ...

17.3.2024 v 20:01 | Karma: 17,12 | Přečteno: 319x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Zmatky kolem přijímaček: část škol dala špatné pořadí, Cermat se snaží o opravu

13. května 2024  18:21,  aktualizováno  19:53

Některé střední školy daly státní organizaci Cermat špatné pořadí uchazečů o studium, sdělil v...

Půjde Severní Irsko svou cestou? Soud tam odmítl britský imigrační zákon

13. května 2024  19:52

Některé části britského imigračního zákona nelze v Severním Irsku uplatňovat. Rozhodl o tom vrchní...

Klíčový svědek: Platil jsem, aby o Trumpovi nevycházely negativní zprávy

13. května 2024  18:16,  aktualizováno  19:27

Někdejší právník amerického exprezidenta Donalda Trumpa Michael Cohen u soudu vypověděl, že v roce...

Slibovala, že rozvod nic nezmění. Přesto Melinda Gatesová v čele nadace skončí

13. května 2024  19:23

Z pozice spolupředsedkyně Nadace Billa a Melindy Gatesových odchází Melinda Gatesová, v pondělí to...

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...

  • Počet článků 229
  • Celková karma 18,64
  • Průměrná čtenost 639x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy