Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rozmanitost a ty barvy. Soni,moc krásné. V

0 0
možnosti
Foto

Soňo, pěkně jsi se prošla a nafotila, to jako jo. A máš nejen dobrý oko, ale taky pravdu. R^

1 0
možnosti
PK

Slyset cizi jazyk na ulicich Prahy mi tolik nevadi jako jako anglictinou prospikovana cestina nejen v novinach. Plne rozumet o cem se tehdy psalo v Literarnich novinach sedesatych let, clovek musel mit po ruce Slovnik cizich slov.

1 0
možnosti
MV

Mně je celkem burt, jak se hospody jmenujou a jak v nich mluvej. Důležitý jsou obsahy talířů a sklenic. Ale postřeh je to fajn.

1 0
možnosti
Foto

Soni, pěkně jsi ty uličky zachytila R^

2 0
možnosti
Foto

Soni, žila jsem v Praze, když tam ještě nebyly matrjošky. Teď, když se chci projít centrem, tak si vždy dopředu představím tyto (pro mne kdysi kouzelné suvenýry s vůní ruských bylin...) a snažím se pak v uličkách nedívat se doleva, doprava...R^, pěkný fotoblog, málem jsem tu Prahu nepoznala;-)

2 0
možnosti
Foto

Zdvižený malíček. Tak se pije pivo v přítomnosti královny. :-)

1 0
možnosti
Foto

krása Soni-jako bys vyfotila můj kancl;-Dcoby průvodkyně těmi místy chodím často s turisty takže je to skutečně tak trochu moje pracoviště-moc pěkně nafoceno karma a paleček a pozdrav kočičkám kočičákům.a kocourům čtvernohým i dvounohým;-D

2 0
možnosti
Foto

Líbo, díky. Všichni dvou a čtyřnožci zdraví.

0 0
možnosti
Foto

hezký, takový pestrý:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, barvy já ráda, jenom nesmí určitá barva příliš převládat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,06
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy