Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J80a76n 77Z42í20m64a

27. 1. 2019 20:22

To je přeci onen starý hezký vtip Pražských tourquidů.

"Stojíš uprostřed Staromáku a mluvíš česky? Jak se cítíš?"

"O S A M O C E N Ě !"

3 0
možnosti
Foto

R^Původně jsem si myslela, že je to z dovolené... Ale centrum Prahy takhle nějak vypadá. S angličtinou problém nemám, ale v rodném městě bych se snad mohla domluvit rodnou řečí.;-)

2 0
možnosti
Foto

Mohla, bohužel to neplatí jenom o Praze.8-o

2 0
možnosti
Foto

R^Pěkná reportáž o smutném faktuV

6 0
možnosti
Foto

R^ Výborný blog, fotopostřehy i komentář R^

Asi bych k té tristní situaci v naší matičce měst situaci použil pěkné české: "no nazdar!" ;-D

4 0
možnosti
Foto

Souhlasím, na to by sedlo i něco jadrnějšího.;-)

1 0
možnosti
RE

Přesně z toho samého jsem byl v šoku nedávno. Šel jsem na sraz do nějaké knajpy v centru, všude cedule jen v angličtině a ruštině a v té mojí mě hned u vchodu oslovilo děvče rusky, pak anglicky a když jsem řekl co takhle česky, tak se zarazila a řekla: "vy umitě čečky?! No bodejť, copak sem snad z Moskvy nebo Londýna?"

2 0
možnosti
Foto

Bohužel běžný stav. Měj se fajn a doufám, že se zase setkáme na nějakém srazu v české hospodě.:-);-)

2 0
možnosti
RK

V lokalitě, kterou jste zmapovala, jsem se vyskytoval prakticky dnes a denně a jsem poněkud překvapen, že jste na to přišla až tak pozdě. A to se dá říci, že leccos se podařilo regulovat... Otevřeli jsme se světu, což přináší určitou daň

0 0
možnosti
Foto

Nepřišla jsem na to až dnes, ale dnes jsem o tom prostě napsala.

8 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 18,19
  • Průměrná čtenost 639x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy