Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I41v47a 28M13a57r14k53o43v81á

3. 11. 2018 11:31

Dík za krásné fotky, které vyvolaly vzpomínky. Když mi bylo asi 14, viděla jsem dokument Jana Špáty Země sv. Patricka. Byla jsem jím přímo uhranutá (např. výstup bosých poutníků na horu sv. Patricka atd.) S lítostí jsem si tehdy říkala, že se tam nikdy nepodívám. Za 6 let přišla revoluce a za dalších 15 let jsem se tam opravdu dostala. Cítila jsem se tam jako doma.Když jsme stoupali na horu sv.Patricka, déšť a vichr nás bičoval, a já byla šťastná. Splnil se mi sen. Irsko je nádherné!:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Tak to naprosto souhlasím. Ráda bych se tam ještě někdy vrátila. :-)

0 0
možnosti
Foto

opravdu, měla si pravdu:-)

1 0
možnosti
Foto

Parádní fotky a ti černí ptáci jsou fešáci!R^:-)

1 0
možnosti

Váš výlet se mi líbil ... R^ ráda jsem se dověděla, že bude mít pokračování ...

1 0
možnosti
Foto

To byl krásný výlet v dušičkovém dni. Děkuji, při některých fotkách se mi tajil dech. R^V

2 0
možnosti
Foto

Jejda, to jsou nádherné fotografie - i záběry. No jo, IRSKO, zelená země... DÍKY. R^

1 0
možnosti

Krása a atmosféra, která se mi moc líbí! :)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, to je nádhera!R^ Kozel a majitel, to je dvojka!;-D

2 0
možnosti
Foto

Milá Soňo, tímto blogem jsem upřímně nadšená. Fotografie jsou nádherné, mají atmosféru a půvab. A domky s doškovou střechou, to je fakt krása! R^R^R^

0 1
možnosti
Foto

Já si jenom nedovedu představit bydlet tam v dnešní době. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,78
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy