Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

protože kousek od Rožínky je naše místečko,kde se dovolujeme každý rok , občas zajdeme do Draxmooru,ale už to není ono,bejvalo tam strašidelněji... jednou jsme s edomluvili - to nás šlo víc, že první skupina ve výtahu,jak se rozjede,začne šíleně ječet..druhá skupina měla problém, několik lidiček jim nechtělo nastoupit... a když můj partner jedno strašidlo chytil a málem domrzačil (kostlivec ho chytil za ruku a dostal do čelisti pěstí) tak jsme naznali,že to není nic pro nás...počkáme,až tam zase bude víc strašidelněji....

moc tam nefotíme,tak jen záchvěv z roku 2009

http://sharka-68.rajce.idnes.cz/Siklak_09_a_Draxmoor_09/

0 0
možnosti

kdo se bojí...nesmí do výtahu! ;-D Já bych se při té jízdě asi neudržela a křičela bych, stačí, když se s námi za letu zatřese letadlo a už mám srdce v krku!! A už vůbec prudký sjezd dolů, to je na...pokakání!! ;-D

R^

1 0
možnosti
Foto

No, stačej ty obrázky, ještě že jsem tam nemusel bejt. Soni R^

1 0
možnosti
Foto

R^jsem vyděšenej ještě teď:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné, ale ještě že jsem to zhlédla až ráno!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^Musím to na ni prásknout, nebála se ani v tom výtahuV

0 0
možnosti
Foto

No, trošinku ano. Byl jsi se mnou. Pravda, sama se v normálním výtahu "bojím" více.;-)

1 0
možnosti
Foto

Bojim bojim, teď neusnu!;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale usneš, vezmi si plyšáka do postele;-);-D

0 0
možnosti

No to by hrabě Mitrovský koukal, co udělali z jeho domova...

2 0
možnosti
Foto

Koukal... a zřejmě by ho trefil šlak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,76
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy