Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, zpočátku mi byla zima, ale pak dál, no to jsem se už jen kochal. Prostě šikulka.R^

1 0
možnosti
Foto

Soňo, moc pěknéR^ Taky ses u toho trochu nachodila, že? :-)

1 0
možnosti
Foto

Ten mlýn s čerty mě docela láká, jinak celkově moc hezké R^

1 0
možnosti
Foto

Kulisy do pohádky R^

1 0
možnosti

Mám rád Šumavu i Tvoje fotky, Soňo .-)

0 0
možnosti
Foto

Michake, jsem ráda, že se líbí.:-)

0 0
možnosti

Šumava je přímo ráj pro fotografy! Je jako truhlice plná pokladů. Ale ne každý ji umí otevřít...

Když tak koukám na ty Tvoje fotografie, musím uznat, že jsi ji nejen šikovně otevřela, ale i zajímavě nafotila ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Škoda jen, že se do tak krásné přírody často nedostanu. Ale asi je to tak v pořádku, to už bych nic jiného neudělala.;-);-D

0 0
možnosti

Soni, ty mechové fotky jsou neobvyklé, a moc milé. Ale moje favoritka je začátek "vydřích" fotek, ta první: voda, kameny a skloněné větve. Ta tedy je!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mně se voda nikdy neokouká;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,99
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy