Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, moc pěkné.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tam už jsem dlouho nebyla... Díky!:-)

0 0
možnosti
Foto

Pohlazení přímo :)

1 0
možnosti
Foto

I25v66a74n 28M70a41r16e29k

28. 2. 2016 17:44

Krásné obrázky,dík. R^

1 0
možnosti
PL

Vždycky jsem tvrdil, že Šumava je úžasná, ale Vy jste tu úžasnost povýšila na druhou. R^

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že Vás fotky potěšily.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc příjemné zastavení :-) Bravo! R^

0 0
možnosti
Foto

Martino, děkuji za zastavení. Příště možná zkusím bublinky;-);-D

0 0
možnosti
Foto

ty jsou neuvěřitelné.... myslela jsem, že Srdce lesa - pro mne Dva stromy si adoptovaly kámen, je vrchol... Ale tam jich dál je spoustaV ... nebudu říkat, ani to nejde , kteráR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc hezky řečeno: " Dva stromy si adoptovaly kámen...";-D:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,96
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy