Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni to je nádhera, těším se, že se i já kousíček přiblížím k tvému umění fotit. Už jsem začala, ale bude to dlouhá cesta, nevadí snad mám dost času.R^V

0 0
možnosti
Foto

Dani, děkuji. I já jsem podnikla dlouhou cestu a další cesta ke dokonalení mě ještě čeká....R^

0 0
možnosti
Foto

V:-)R^ černobílou nemám ráda v oblékání, ale fotky jsou ještě hezčí, než barevné...

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím, že mají svůj půvab.;-)

1 0
možnosti
DP

Povedene cernobile fotky maji svoje kouzlo a Ty Sono jsi dokazala, ze to kouzlo vyvolat umis.

0 0
možnosti
Foto

Dane, moc děkuji a přeji pohodu. :-)

0 0
možnosti
IM

I97v20a 72M55a10r54k65o82v59á

1. 12. 2019 20:40

Každá fotka jako tajuplný sen:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji hezké dny. :-)

0 0
možnosti
VN

Krásné, krásné záběry.... ale smutné... barva by to osvěžila ... R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím, že barva je veselejší, ale tentokrát to byl záměr. On ten závěr podzimu je také posmutnělý.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, prostě paráda, R^R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,51
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy