Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Děkuji za krásu, Soni!

2 0
možnosti
Foto

Evi, jsem ráda, když fotky potěší.

2 0
možnosti
Foto

Soni, to byla nádhera! Měla jsi opravdu krásnou výstavu. Jsem ráda, že "Dvorky" mají tak pěknou tradici. Netuším, jestli jsi měla i svobodu navštívit výstavy kolegů, protože jedním z pravidelných vystavovatelů je můj kamarád, skvělý fotograf Miroslav Krnounek. Tak snad tam letos nechyběl.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, mohla jsem navštívit prakticky všechny dvorky, jméno si bohužel nepamatuji, ale bylo tam několik výborných fotografií.

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,97
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy