Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soňo, sledovala jsem to bez výdechu. Magické, tajemné, krásné! díkyR^V

2 0
možnosti
Foto

Jitko, díky a zdravím. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^a nikde ani žívačka:-)

0 0
možnosti
Foto

A to bylo moc fajn. 

0 0
možnosti
Foto

moc hezký a je bezva, žes to tak krásně zdokumentovalaR^V

1 0
možnosti
Foto

R^Tak se marně snažím vymyslet, kde to u těch Kašperek je. Jediné ruiny si teď rychle vybavím na místě, kde stával Ždánov...;-)

0 0
možnosti
Foto

Pár kilometrů od Rejštejna. Jihovýchodně od Kašperek.

1 0
možnosti
VN

No, odvážná jste ....R^ Já bych tam jen nakoukla. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Touha je mocná. A mít foťák v ruce, to je pak neodolatelné.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

R^Je to podmanivé, až trochu strašidelné:-)V

2 0
možnosti
Foto

ráda se trochu bojím :-) tohle místo mi ale nepřipadá strašidelné, spíš romantické až kouzelné

1 0
možnosti
IM

I41v45a 72M97a96r56k80o30v11á

26. 7. 2020 21:18

Tak to bylo dobrodružství! Myslela jsem, že taková místa už skoro ani nejsou...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jsou naštěstí. jen se někdy dlouho hledají.;-);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,96
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy