Diskuse

Dotek medúzy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsou nádherně fotogenické, ale kamarádit bych se s nimi nechtěla.

R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak křehké, skoro vílí zabijacke bestie.

R^

3 0
možnosti
VN

R^ díky, príma úniky do jiné říše....R^

1 0
možnosti
Foto

A to je v dnešní době potřeba občas prchnout do jiné říše. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^říkal jsem si, že bych se přujel podívat, ale ted už vlastně nemusím:-)

1 0
možnosti
Foto

Teď hned nemusíš, ale cestou do Prahy se na medúzy podívej, stojí to za to. :-);-)

0 0
možnosti
IL

Myslela jsem, ze to byl preklep a melo tam byt : Dotek muzy....:-) Krasne fotkyR^R^R^

0 1
možnosti
Foto

To mělo být plus, jsem ráda, že se líbilo. 

1 0
možnosti
Foto

Ty jsou krásné....princezny z mořské říše...:-)R^

1 0
možnosti
DP

R^Prima fotky, jako je uz u Soni obvykle.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Jo, jen ať jsou za sklem. Když je chlapi našli na pláži, štípalo mě všechno dva dny. A to vcelku nic nehrozilo.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Ďjó, to je něcoV

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 16,96
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy