Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera. Moc pěkné fotografie. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji hezký večer.:-)

0 0
možnosti
DV

D91a81v69i39d 50V38l57k

9. 11. 2019 18:55

Nádhera jsi strašně šikovná.:-)V

0 0
možnosti
Foto

Davide, jsem ráda, že se líbí. K vám je to kousek. ;-)

1 0
možnosti
VN

Tak tahle krása srovná pohled na svět ... R^ najednou je krásně na zemi ...;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Tak to jste vyjádřila velmi hezky. Děkuji za nakouknutí.

0 0
možnosti
Foto

Tome děkuji, moc bych všem s láskou k přírodě přála ten stav okouzlení. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^VR^ Velikánská karma, Soňo. Nádherné fotografie! A ještě se závojem mlhy... Fantazie!

0 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji. Byl to úžasný říjnový víkend. ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Nádhera V Mít CO fotit je prostě základ:-)

1 0
možnosti
Foto

A že se vždy něco najde.:-);-)

2 0
možnosti
ZS

Krásné "nevědění". Moc krásné. R^

0 0
možnosti
DP

Sono, diky za nadherne fotky! Tvuj fotoblog ve mne vzbudil velkou nostalgi, i kdyz jsem moje ranne detstvi prozil v zapadnich Cechach, tak vetsinu meho detstvi jsem prozil na Slovacku a zrovna v jedne obci, kterou zminujes.

1 0
možnosti
Foto

Dane, zdravím. Tak to jsem se trefila a jsem tomu moc ráda. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 18,92
  • Průměrná čtenost 639x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy