Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, tak jsem se opět kochala a kochala. Nádherné záběry. Jsi pro mě nejlepší fotografka, co znám!!! R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Soňo....ach to je taková krása, jsi prostě skvělá fotografkaV

1 0
možnosti
Foto

Pohladilo oko i duši, díky!R^V

2 0
možnosti
Foto

Nádhera. Už vím, ke komu bude chodit dcera "do učení";-)

R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ne, jinak, už jsem našla ten správný výraz... Čarokrásné! :-)

3 0
možnosti

Sono, čtu blog a mazlim se s fotkami v něm v autě, vezouci mě na práci v Mikulově. Doufám, že v těch místech uvidím něco podobného. Nádherný fotky. Dekuju se zpožděním.

1 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji. Hlavně když u toho neřídíš.;-);-D

0 0
možnosti

Pěkné fotky.

Je ale na nich vidět, že by "tam" leckterým velkým polím slušely dělicí pásy, ideálně osázené stromy.

1 1
možnosti
Foto

Ony tam leckde jsou, ale já jsem se tentokrát nezařadila. Ale možná byste je našel na mém článku z Moravského Toskánska zde:

https://sonaprazakova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=712230

Jak jsem se vlnila;-)

0 0
možnosti

Soni, moc krásné, děkuji V

1 0
možnosti

Krásné fotky, podzim je stejně nejbarevnější část roku.

2 0
možnosti
Foto

Soni, už mám kandidátku na blogera roku. ;-) ty "mi chutnáš"

3 0
možnosti
Foto

J19a77n 79P47r97a38ž92á22k

10. 11. 2019 19:04

Správná volba, Bohunko:-)

1 0
možnosti