Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na Petříně by se dalo být celý den... I na tu hvězdárnu bych šla.:-)

2 0
možnosti
Foto

On by Ti den nestačil. Je tam toho ke koukání velmi mnoho. :-);-)

2 0
možnosti
Foto

Petřín je krásný a na podzim obzvláště, jak také ukazují Vaše fotografie. V době studií v Praze jsem tam rád zašel, když byla možnost. Jsem velice rád, že tam později vznikl památník obětem komunizmu od Olbrama Zoubka. Občas, když se na ty sochy dívám, mám pocit, že jsou v nich ztvárněni konkrétní lidé. Třeba spisovatel Jiří Stránský.

Zdravím, Soňo, přeji krásný víkend.

3 0
možnosti
Foto

Marku, když se podzim vydaří, je krásný všude. A co se týče soch, kolikrát už mě napadlo něco podobného. Jsou velmi působivé.;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc krásná procházka podzimní Prahou. R^VV

5 0
možnosti
Foto

Soňo, nadpis výstižný, fotky parádní :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,96
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy