Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sono, at to foti a prinasi radost! krasnej rok preju

1 0
možnosti
Foto

Jako jak málo? A to jako nestačí? já nafotila daleko míň :-) Soňo bystré oko i v novém roce R^ Super.

0 0
možnosti
Foto

R^ Ivo, také si myslím, že toho nebylo zase tak málo, když si vezmeš, že každý obrázek je jenom jeden z celé složky. ;-DMěj se celý rok fajnově.

0 0
možnosti

Paní Soňo, bylo to ono, co tu ještě scházelo ... R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Super fotky, hezké ohlédnutí za rokem 2018. Moc povedené. Kdo umí -umí;-)R^V

0 0
možnosti
Foto

Dano, díky a přeji hodně zdraví a jen to dobré v celé novém roce. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^Moc pěkné foto-ohlédnutí za rokem 2018.

Nějak mi tento blog unikal, ale nakonec neunikl :-)

Přeji vše dobré do Nového roku!

1 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji a přeji jen to dobré.:-)

0 0
možnosti

Nebaví. Nikdy jsem nebyl vynikající fotograf,ale býval jsem vášnivý. Nikdy nezapomenu tu slast, když jsem s deskáčem s rolfilmkazetou, s drátem vyznačujícím zaostření, konečně po celodenním běhu a plížení přírodou, vyfotil motýla. Doma jsem to vyvolal a šlo z toho udělat 30x40. Dnes sice na digitál můžu nacvakat stovky i kvalitnějších snímků, ale to už mě nebaví.

0 0
možnosti
Foto

I to se stává, děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

no vídíš, nafotila si a máš klid :-)

1 0
možnosti
Foto

J53a54n90a 37M97a50j29o50v53á

31. 12. 2018 9:19

Krásný průlet rokem, moc hezký nápad i realizace. Přeji vám povedený příští rok všem.

1 0
možnosti
Foto

Jani, děkuji a přeji jen to nejlepší a hodě radosti z vnoučat.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný výběr, moc zdravímR^V

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky a šťastný vstup do nového roku.:-)

1 0
možnosti