Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kde jste byla, když ne na srazu blogerů?

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné snímky i povídání. Děkuji za milé zprostředkování atmosféry.!R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeňko, rádo se stalo a teď nám drž palce, ať to následující období přežijeme všichni ve zdraví, to vlhko bylo fakt vlezlé.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jen škoda toho deště a nedostatku Vašeho času. V harendě U Barborky se prý dobře jí a kousek níže mají dobré pivo - určitě lepší, než u 2 promile. Ale každopádně Vám děkuji, že jste dorazili, pod zem sfárali a dobrou vůli měli.

1 0
možnosti
Foto

:-) Harenda měla ještě zavřeno, chtělo by to dovolenou. Leč v tomto období ji již mnoho nezbývá a dokonce roku jsou ještě dva měsíce.

1 0
možnosti
Foto

Soni dík za krásnou reportáž, můj manžel byl z Hlučína takže Ostravu trochu znám, ale to je už dávno takže mě potěšilo vidět jak to tam vypadá dnes-z osobních důvodů jsem tam s vámi nebyla ale určitě se tam vypravím-tvůj blog mě k tomu motivuje a inspiruje-karma a ještě jednou dík:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Temný výtah do podzemí? To bych nedala.

1 0
možnosti
Foto

Kláro, nebojte. V té kleci bylo tak těsno, že nebyl problém se přitisknout k nějakému muži, který by Vám dělal gentlemanskou ochranu po celou dobu - cca 20 vteřin - sjezdu do sloje. ;-D

2 0
možnosti
Foto

:-)R^tak aspoň jsem to viděla na fotkách.

2 0
možnosti
Foto

Zajímavá fotoreportáž!R^:-):-)

2 0
možnosti
VV

Nevim co bych napsal. Ostravou, nebo spis tim konglomeratem obci jsem v dobach, kdy snad jeste hradcany byla drevena projizdel. Dojem byl tenkrat podivny. V dolech jsem byl jednou, dokonce i v tom tenkrat pry nejhlubsim ve stredni Evrope. A to sice v Barbore v Brezovych horach.

Bylo to v dobe, kdy deti ve skolach lakala strana a vlada do dolu, a my kdyz to pak videli pokrikovali na sebe: "ja jsem krava, kdo je vic? - Hornik"

Nikoho z nas, prazaku - a to nas byly aspon 4 autobusy nenalakali. Ale asi take nikoho z nas pak nedoporucili ke studiu.

No a kdyz vidim nektere ty obrazky, asi ta Ostrava nebude tak hrozna. Treba se tam jeste nekdy v zivote vypravim.

1 0
možnosti
JS

Moc pěkný!

Mě by tam nikdo nedostal :) stejně jako do letadla :)

0 0
možnosti
Foto

Jani, vůbec to nebylo tak hrozné, ono se nakonec ukázalo, že jsme byli 5 metrů pod zemí. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,95
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy