Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teda, to mě bude pronásledovat celou neděli !;-D

2 0
možnosti
Foto

Děláš mi chutě na dobrou noc.:-P:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ani po ránu to není lepší:-PSoňo, tam bych chtěla být (aspoň na chvíli);-DR^

1 0
možnosti
DP

Díky Soňo, na rozdíl od většiny ostatních českých blogů jsme Tvůj blog mohli u nás ocenit oba dva, přestože moje žena neumí česky, ty obrázky mluví univerzálním jazykem. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dane, děkuji, také mám ráda fotky zahraničních autorů, protože jim rozumím.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Což o to, svůdné to je, ale já bych si stejně dala radši husu ;-)

4 0
možnosti
Foto

Taková husička, no to je jiná;-);-D

3 0
možnosti
JS

R^...krása, ale ten poslední mě dostal, díky, Soňko V

1 0
možnosti
Foto

Ten je vynikající, kouštíček jsem ochutnala.:-)

1 0
možnosti
Foto

Né,co mi to děláš, takhle večer,Soni?;-O;-D

0 0
možnosti
Foto

Večer je ideální, kalorie mají pré.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,49
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy