Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tak to jsou opravdu nádherné fotky. A ty sovy...V:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^Soňo, vy jste šli v mých stopách v Borových Ladech! Poznala jsem Hedviku! :-) A ty dvě krasavice pálený jsou snad siamský - já je mám vyfocený úplně stejně! Snad nejsou sádrový...;-D

1 0
možnosti
Foto

A není ta srna laň? Když tam pak máš jeleny? I ten dorostenec mi přijde spíš jak kolouch.... Ale možná se pletu...

0 0
možnosti

Soňo, to je tedy krásná série obrázků! Ty sovy jsou doslova úchvatné, a moudrost z nich přímo čiší:-D

Díky za tak krásnou podívanou!

1 0
možnosti
Foto

R^Koukám, že i venku se zvířata oprskla.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ne,ne, to musí být šikovný fotograf.;-D;-D;-D;-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 13,55
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy