Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Parádní výběr, moc se mi líbí!;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný rande!R^

P.S.: Ta věž s Big Benem má už pět let své jméno: Elizabeth Tower - královna ji dostala jako "dar" k 60 letům vládnutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky, to jsem nějak neuvědomila.:-))

0 0
možnosti

Tohle rande je nabídka, která se nedá odmitnout!:-)) Soňo, to tvoje vidění je neskutečné! Paráda!

A speciálně děkuji za černé taxi a doubledecker. To je Londýn.

0 0
možnosti
Foto

Marie, díky a moc zdravím.:-)

1 0
možnosti
JS

VSoňko, je moc fajn jak s Jeníkem umíte užívat život a umíte se i dívat okolo R^

0 0
možnosti
Foto

Jani, to jsem celá já, všechno musím vidět.;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky hezký den, Sono! Koukám, že jste si Londýn užili! R^

1 0
možnosti
Foto

Šárko a nejen Londýn, ale nebudu předbíhat. Jedno je však jisté. Všude dobře, ale doma, doma nejlíp.;-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy