Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné fotky. Jaromír je hvězda. Jeho fotoblogy si rád čtu i prohlížím. Rád jsem se podíval na to, jak Vás jednou provedl v reálu. Škoda, že jsem se nemohl zúčastnit.

2 0
možnosti

Moc hezky jsi tu atmosféru výletu, Soňo, zachytila na foto. Díky za to!:-))

4 0
možnosti
Foto

R^Soňo, už jsem byla u Jitky a teď ještě ty...ach jo, škoda, že jsem tam taky nebyla! krása!

3 0
možnosti
Foto

jo, Zuzko, škoda. I pes se po Vás ptal ;-)

2 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, jako vždycky! Musela to být vydařená akce!R^:-):-):-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,51
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy