Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkně jste se měli V

2 0
možnosti
Foto

A další akcička v Dnipru ano?

2 0
možnosti
Foto

Krásné město, krásní lidé, že Jaromíre? Fotky jako vždy excelentní!

1 0
možnosti
Foto

souhlasím, město super:-)

1 0
možnosti
Foto

Musela to být superakce. Ottedorferův dům je krásný zevnitř i zvenčí....A krásné fotky. Bohužel je v současnosti akcí příliš mnoho a nelze seděti jednou sedínkou na mnoha židlích. Třeba příště. ..R^

3 0
možnosti
Foto

Soňo, jako obvykle krása, to se pozná FOTOGRAF;-)R^V

3 0
možnosti
Foto

Měli jste se krásněR^. A fotky jsou úžasné. Takov=ho pejska mám doma...V

2 0
možnosti
Foto

Olčo, díky a příště s námi.;-)

1 0
možnosti
Foto

Stíny s lýtky se opravdu povedly R^

A Jaromíra jsem v trojroli ještě neviděl. :-)

5 0
možnosti
Foto

Soňo, je fajn, že jsme se viděli, i pes měl radost :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem také moc ráda, zvláště mě pak těší, že radost měl i pes. ;-D

0 0
možnosti
DS

Děkuji, Soni, za krásnou fotoreportáž. Určitě jste si to krásně užili. Pro mne jsou Svitavy záležitostí téměř osudovou, takže jsem si fotečky užila o to více :-)

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, i na Vás jsme si vzpomněli a že jste nedorazila, budete pravděpodobně pokárána!

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,50
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy