Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Soňo, to je tedy skvělá fotoreportáž.

Zase úplně něco jiného než mají ostatní. A je vidět všechny jak "na dlani".

Moc se mi líbí ten záběr na Jaromíra při jeho oblíbené činnosti - sluší mu to::-))

Velký dík za krásné fotky!

3 0
možnosti
Foto

Marie, jsem ráda, že fotky potěšily.:-)

1 0
možnosti
Foto

OK, tak tedy nesmutním.:-)R^

2 0
možnosti
MV

sem si rikal, Klaro, kde ses v patek zasekla, ze jsi nedorazila...

0 0
možnosti
MV

a tebe jsem taky nezahlid, Ivano...

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotky, Soňo. R^Kam se hrabu já se svou "troškou do mlýna" (viz. FB). Moc ráda jsem Tě poznala. Jenom smutním, že jsem musela odejít už v deset.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavlí, příště je třeba vydržať ;-)

1 0
možnosti
DS
Foto

Soni, Tvoje fotky dýchají přátelskou atmosférou, kterou sraz měl... (díky za portrét...;-))

4 0
možnosti
Foto

Olčo, atmosféra byla výborná, díky moc:-)

2 0
možnosti
Foto

Soňo, hned spěchám a klikám! R^ a hned jdu na blog se svým článkem, i když fotky nejsou tak pěkný jako ty tvoje...

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,06
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy