Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásnýá zámek, krásné fotografie. O Dětenicích jsem dosud neměla ani potuchy. Líbí se mi, že interiery našich památkových objektů jsou pěkně udržované - jinde tomu tak často není. (Nechci jmenovat). Díky za článek. :-)R^

1 0
možnosti

Byla jsem tam neteři na svatbě, je to tam moc pěknéR^R^.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné dloubnutí do mapy! Krásné fotky!R^R^R^

1 0
možnosti

R^:-) hezké, byli jste jen dva? Asi by ta třetí už neměla o čem psát a co fotit. Krásně zdokumentováno, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, byli jsme dva, přesto mám ještě pár fotek na jeden článek, jen mám jako všichni takový boj s časem;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, tak tam jsem nebyla. Soňo, děkuju za reportáž!R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Diky za provedeni tak nadhernym mistem.

1 0
možnosti

Soní, tak jsi krásně doplnila to, na co Honza "zapomněl":-)

1 0
možnosti
Foto

A to ještě není všechno;-)plánuji ještě jeden díl.

0 0
možnosti
Foto

Soni, nejprve tě zdravím a pak jen pěji chválu za krásné dílo.R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS