Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soňo, letos jsem to nestihla, zpívali jsme s naším sborem ve Vinohradském divadle, tak moc děkuji za super reportáž! jako bych tam byla!

0 1
možnosti
Foto

To melo byt plusko:-)))

0 0
možnosti
Foto

nevěsty jsou u nás v Čechách čím dál krásnější ... říkám to pořád:))R^ Soňo, hezký blog a hezký týden pro Vás.:-)

1 0
možnosti
Foto

Všechno dohromady.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

To takhle přijde harmonikář s koblihou na hlavě k doktorovi a ten povídá "jak se vám to stalo?". A kobliha na to: "no nevím, ráno se probudím a koukám, že mi dole vyrost harmonikář..." :-)R^

(to je jen variace na jeden klasický vtip ze základky)

3 0
možnosti
Foto

nálada evidentně dobrá:-)

0 0
možnosti
Foto

Nálada byla dobrá, zdá se, že se zde schází také dobrá parta lidí, ale takové venkovské, sousedské to prostě není. Ale i tak je to fajn. ;-)

0 0
možnosti
Foto

To je dobrá kombinace - kobliha a pivo ;-D Soňo R^

2 0
možnosti
Foto

J87a35n52a 60M93a82j98o17v91á

26. 2. 2017 15:30

báječný průvod, díky, Soňo :-)R^

1 0
možnosti

Jůů, moje dětství a rané mládí...díky :-)R^

1 0
možnosti

Soňo, jak jinak než paráda! R^A ještě zmínka o mé hospůdce mládí:-)

0 0
možnosti
Foto

Marie, díky. A to mám radost, že jsem se trefila se vzpomínkou.:-)

1 0
možnosti

Jako bych tam byla. Nejhezčí - za mě - je ta poslední fotka. Tak zase za rok.R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS