Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J40a83n15a 55M98a70j57o27v33á

14. 11. 2016 19:55

Soni, fotka úplňku je kouzelná...a protože nefunguje diskuse, tak to píši aspoň sem.R^R^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, Soni! Jen ta bloncka v bílém tričku mi na těch fotkách přijde nějaká afektovaná, nejspíš by s tou kantořinou měla praštit.

1 0
možnosti
Foto

Ale neke, vypadáš dobře:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tyhle lidičky od někud znám:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že to příště s Pavlem napravíte!;-)

0 0
možnosti
Foto

A já do takové úžasné společnosti nejel, neb jsem byl na srazu, ale děkuji za tuto reportáž, alespoň jsem tam mohl být takto.R^

1 0
možnosti

Tak to je opravdu senzační společnost!:-)

Jen mi na fotce chybí ta šikovná fotografka!!!:-)

Soňo, díky za hezké zprostředkování, tedy lehké nakouknutí!:-)

2 0
možnosti
Foto

Měla jsem tu čest být mezi pozvanými, leč dlím v lázních. Jitko, dík za reportáž, ale když jsem viděla, kdo se tam sešel, o to víc je mi líto, že jsem nebyla s vámi! Samí bezva lidi a všechny je znám z jejich blogů! Tak příště,,,R^

1 0
možnosti
Foto

Všechno lidi, k čtení jejichž článků se vždy rád uchýlím, když mám politiky nad hlavu. Díky za představení v obrázcích. R^

2 0
možnosti
Foto

Je hezké, když z virtuálního přátelství se stane LAJF KAMARÁDSTVÍ!!R^;-D. Nenarušené TROLLLLEROVÁNÍM...

2 0
možnosti

Tak dnes v 18h na Staromáku v Praze u stánku s punčem, tomu nejblíž ku radnici :-)

Těším se ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jano, užijte si to, budu vzpomínat, ale od Prahy si teď dám pauzu;-)

1 0
možnosti
Foto

Vůbec jsem netušil, že se něco takového chystá8-o

0 0
možnosti
Foto

A víte, Vladimíre, jak mne mrzelo, že jste nedorazil!

1 0
možnosti