Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Nějak jsem to prošvihla;-(. S podzimem - dušičkama, přesunem z chalupy do Plzně atd. - mám vždycky práce nad hlavu. A tak jsem se ráda podívala do tváří těch, které ráda čtu...)))

2 0
možnosti
JS

Jestli jste Ludmilo z Plzně, přijďte 24.11. do ACW saloonu na kus muziky. Moje kamarádka tam má vystoupení, tak bychom se mohly třebas potkat :-)

1 0
možnosti
Foto

"Blogeri se setkali." Vzdyt na srazu bylo vice blogerek nez blogeru.

Pekny informativni blog a je dobre, ze se schazite.

1 0
možnosti
Foto

Stačí jeden muž a už se setkali.:-)

2 0
možnosti
Foto

Občas dejte vědět dopředu, rád bych někdy zase přijel. R^

2 0
možnosti

hmm...přišla bych ;-)

Je dobře, že se scházíte:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,51
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy