Diskuse

Kudy? Tudy...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tož ale pěkné, Soňo, takový pestrý mišmaš :-)

1 0
možnosti
Foto

To je prostě Praha. Vnimam to tak.:-)

1 0
možnosti
PK

Zdravím, tak tohle se opravdu povedloR^R^

2 0
možnosti

Soňo, jsem okouzlenaV. To je nádherný soubor fotek!!! Luxus! Moc se ti ty záběry povedly - a já mám slabost pro černobílé fotky. Vůbec nejde říct, která fotka by vyhrála.

A díky moc za Prahu!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Marie, moc děkuji. Někdy ta černobílá fotkám sluší.;-)

1 0
možnosti
VV

Sice karma, ale prilis lehke. Priste zkuste jako hadnku treba Kardasovu Recici nebo Zakolany. ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DJo, cizinci a umělci v Praze. Ale ono je to asi všude stejný. Před pár lety v Itálii samá čeština.;-)

0 0
možnosti
JR

J56a78r30a 70R20a28n13k

6. 6. 2016 20:43

Sono, mate vynikajici vyber, je mi jasne, ze to nebylo asi v jednom dnu, ale moc se mi libi, vsechnyR^R^

1 0
možnosti
Foto

Omyl, bylo to v jednom dnu:-)) a dekuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,48
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy