Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdravím, dost dobréR^

1 0
možnosti
Foto

Soňo, skvělé oko a postřeh, skvělé prostě celé R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivo, díky. Moje polovička  by potvrdila, že jsem s foťákem na "lovu na ptáky" na zahrádce každou chvilku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné:-) , zdravím. Takovýho žlutýho ptáčka jsem kdysi přesně takhle , jak je, vyšívala...díky, potěchaR^

1 0
možnosti
Foto

Musel být krásný, také mě to vyšívání ptáčků kdysi bavilo, leč doba se změnila a je to trochu škoda. Na fotkách je mohu více zkoumat, neuletí.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^naopak...neobyčejný.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,96
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy