Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Diky a hezkou neděli. :-)

1 0
možnosti
Foto

Praha je humus na žití ale klenot na dívání R^

1 0
možnosti
Foto

Spousta hezkých...ale ten rybář s letícím rackem...paráda R^

2 0
možnosti
Foto

Také ji mám moc ráda, hezkou neděli:-)

2 0
možnosti

Fotky velice hezké, ale dvě hrubky v jediné doprovodné větě!!

0 0
možnosti
Foto

Uklepla jsem se a již opravila, ale snad mi  to ti, kteří  přišli  podívat na fotky již odpustili.:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Pražáková a pan Pražák si nemohou nic závidět....:-)

0 0
možnosti
Foto

My si také nic nezávidíme, je fajn se někdy inspirovat u toho druhého.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezká ranní chvilka. Děkuji :-).

(Ten první prcek je dokonalý :-))

1 0
možnosti
Foto

Tož, fakt pěkné. R^ Až se budu moct hýbat po vlastních bez omezení, musím se tam po čase zas podívat .

1 0
možnosti
Foto

Ivano, přeji již brzký pohyb bez omezení, tak jsem skončila před dvěma lety, noha v sádře v květnu  a .... jen jsem záviděla ostatním léto v pohybu.;-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 17,42
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy