Diskuse

Signál 2023

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé, barevné a hezké

2 0
možnosti
Foto

Pěkná reportáž . Letos jsem nebyla, léčila jsem se.

1 0
možnosti
Foto

Díky a přeji brzké uzdravení.

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy, i přes nepochybnou náročnost, téměř v každé fotce zachycen nějaký ústřední moment. Paráda, muselo to být magické

1 0
možnosti
Foto

Jardo, díky, bylo to krásné. Každý rok je prostě jiný a to je skvělé.

1 0
možnosti
Foto

Nádhera a bezvadně zachycená.

1 0
možnosti

I25v76a46n43a 11L84a96n80c38e

18. 10. 2023 12:41

Je to zajímavé a uchvacující, ale ze světel mě bolí oči a mám migrénu, takže bych si tuto podívanou asi ani neužila. Také upřednostnˇuji přírodu a přírodní barvy.

1 0
možnosti
Foto

Ano, není to každému příjemné, lidé mohou mít nepohodlí. Přiznám se, že ač jsem jednotlivé instalace "nastudovala", ne vše jsem pochopila. Ale tak už to bývá. Tak hezký podzim.

0 0
možnosti

Hezké, krásné, nádherné ....

2 0
možnosti
Foto

Jak jsem už uvedla níže, barvy podzimu v přírodě pro mě vedou.

1 0
možnosti
Foto

Fascinující hra světel a stínů. A krásně zachycená, Soňo.

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, ďakujem za túto pastvu pre oko aj ducha.

1 0
možnosti
Foto

Festival bývá fajn, ale raději mám ten podzimní v přírodě.😀

1 0
možnosti
Foto

Jsem původně karlíňák a takhle krásná kasárna jsou překvapením. Parádní fotky.

Vašek

0 0
možnosti
Foto

Dekuji, tam to teď žije.

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy