Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za náhled do jara. R^ ;-) ******

2 0
možnosti

Rozmrzající krása-na chalupě jsme se na otočku stavěli, tak jsem taky viděla- jaro nám nastává-hurá!

2 0
možnosti
Foto

Každé roční období má svá kouzla, ale jaro je dobíjení baterek v duši.

1 0
možnosti
Foto

Tak to je mooooc pěkný kocháníR^V

1 0
možnosti

I39v50a77n86a 91L92a23n36c28e

28. 3. 2023 22:47

Pokochali, pokochaliVR^VR^

3 0
možnosti
Foto

R^krásne, jarno-snežné:-)

4 0
možnosti
Foto

R^Dneska jsme se v práci nemohly shodnout, jestli máme čtvero ročních období nebo Apríl. Ale ty vločky mě ráno zaskočily.:-)

2 0
možnosti

Dnes jsem si na Vás vzpomněla. Chtěla jsem popřát k svátku. To jsem ještě netušila, že dostanu kytku i já! Nádhera, Soni. Všechno nej! Hodně zdravíčka! :-) VVV

1 0
možnosti
Foto

Evo, Vaše verše vždy pohladí. A děkuji. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS