Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

Soni, krása, co říct víceR^

Přeji, aby celý rok 2023 byl jako Tvé fotografie.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jedna hezčí, než druhá.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

A já se divím, že ten rok zase tak rychle utekl.;-);-D

0 0
možnosti
IL

Barevně se mi moc líbil obrázek první, samozřejmě ten poslední je také nádherný, ale jinak všechny fotky jsou překrásnéR^VR^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, když potěší.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^A teď budu do rána přemýšlet, kde je ve Vraném obora.;-D:-P

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D A jestli půjdeš kvůli mně do práce nevyspalá...

1 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky. Ta bažina..vidím tě jak klackem prozkoumáváš okolí;-D super fotoblogR^V

1 0
možnosti
Foto

A ještě jsem s Honzou přeskakovala potok docela široký. Suchou nohou se podařilo.;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásne foto, ešte sa ku nemu neskoršie vrátim a vychutnám si to.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tenhle fotoblog jsem dělala s velkou radostí, tolik krásných vzpomínek se mi vybavilo.;-)

2 0
možnosti
Foto

moc hezké a miléR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, u nás je prostě krásně všude.:-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Až když jsem prolezl fotky, viděl jsem, co všechno jsem během minulého roku vyváděl.

2 0
možnosti
Foto

A ještě jsi z údivu nevyšel ... anebo jo?:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,60
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy