Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Pěkný blog a líhnutí motýlů. :-) Také jsem od prosince jeden vzpomínkový na loňský rok připravovala a dnes vydala. Říkám si, že díky fotografiím si připomenu i okamžiky, na které bych si jen tak nevzpomněla. :-)

1 0
možnosti
Foto

Krása... já potmě fotit neumím, tobě patří právemR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, to chce stativ a už to není focení nalehko.;-) A já zase neumím tak pěkně kreslit.V

0 0
možnosti
Foto

Je to docela pěkně vidět i z druhého břehu. Jen T. a E. po zaplacení vstupného prohlásili "jdeme domů".;-D

1 0
možnosti
Foto

To máš pravdu, to jsem sebou ale neměla foťák.;-)

1 0
možnosti
IL

I41v63a17n58a 32L35a33n38c41e

31. 12. 2022 11:06

Krásně jste se kochalaVR^V Do nového roku 2023 všechno nej, nejR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Filipe díky za přání, naprosto souhlasím, že kochat se musí umět a dá se kochat lecčím.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Kochat se musí umět ... a přání rád opětuju....

1 0
možnosti
KT
VN

Krása, krása .... a jde to i bez bouchání .... R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, velmi krásné byly i odrazy ve Vltavě. Nedostala jsem se však dostatečně blízko, abych je mohla vyfotit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, hlavně zdraví a pohodu.V

1 0
možnosti
Foto

R^Kochala ses moc hezky:-)

2 0
možnosti
Foto

Kochám se ráda jako Ty.:-)

0 0
možnosti
Foto

Konečně pořádný fotoblog. Děkuji za inspiraci. 👍🙂

1 0
možnosti
Foto

Martine, stojí za vidění.

0 0
možnosti