Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jako dobrý, ale v Brně byla jedna volná postýlka a židle...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já vím, ale upsals jsem se školním povinnostem. :-)))

0 0
možnosti
DP

Prima fotkyR^, jako obvykle:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Krásné fotky, ale Brno je Brno.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Brno je Brno a škola je škola. ;-D;-D

1 0
možnosti
VV

Nic proti Premonstratum, ale milejsi jsou mi Augustiner nebo Franziskaner ci Benediktiner.

Ti varili a dodnes vari vynikajici pivo.

0 0
možnosti
Foto

Já tam byla na fotografické akci. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobře, odpouštím ti, že jsi s námi nebyla;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že ten klášter byl jen dočasně... :-D ;-)

1 0
možnosti
PK

Jo, jo byli jsme tam již dávno a viděli a obdivovali, moc hezká připomínka...R^:-)

0 1
možnosti
Foto

Omlouvám se, to mělo být plus. Hezký den. :-)

0 0
možnosti
Foto

Měli jsme tam čalounický závod a nedaleko kláštera jsme projížděl. Tehdejší režim ho nechal pěkně zdevastovat. Současný režim zase pomohl k devastaci čalounického závodu. Skončil už před dvaceti lety. Vyráběly se v něm čalouněné soupravy, které měly vnitřek z pěnového polystyrénu. Byly líbivé a hrozně lehké. Pamatuji si některá jména. Atlantis, Poprad, Teplá.

3 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,60
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy