Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé pojetí a hezký blog. Krásný pohodový nový rok2021R^V

0 1
možnosti
Foto

Zase jsem se uklepla do mínusu. V

0 0
možnosti
Foto

Sonjo, ach... Kraaaaasa V

Přeji skvělý rok 2021

0 0
možnosti
Foto

VDíky, Tobě také jen to nejlepší.

0 0
možnosti
Foto

R^ Ty originály nemají chybu R^

Tak hodně štěstí v roce 2021 - s Marťany i bez V:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a i já přeji hodně zdraví a pohody v novém roce.:-)

1 0
možnosti
IM

Jó, kdo má oči, vidí...:-) Soňo, hodně štěstí v novém roce a těšíme se na Vaše fotkyR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji hlavně zdraví a pohodu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky a prima nápad! R^Opravdu jsou takové "mimozemské". Ty moje rozmazaniny z maturiťáku dcer (viz dnešní fotoblog) vznikly špatným ostřením, ale bylo mi je líto smazat, tak jsem to "okecala" rychle ubíhajícím časem.

Krásný nový rok 2021.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Příště si nejdříve vyčistěte čočku! R^

0 0
možnosti
Foto

Když něčemu nerozumím, tak se alespoň chvam slušně.

0 0
možnosti
Foto

Pěkná imaginace :-)

1 0
možnosti
Foto

Já tam vidím ptáky.;-D

Hezký Nový rok Tobě i Honzovi.:-)V

1 0
možnosti
Foto

Také jsem je tam viděla. Ale poslední fotografie říká něco jiného. 

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,06
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy