Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdravím, moc pěkné taková náladovka příjemná.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, to byla lahoda pro oko. Tyhle barvy nemají chybu a Ty dovedeš krásně zvěčnit přesně to, co dává i tomu nejvšednějšímu dni smysl! R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, zvláště teď je to velmi potřeba.

0 0
možnosti
Foto

J17a16n40a 35M97a96j22o40v96á

25. 10. 2020 17:14

Krása jedna vedle druhé...a naprosto mne dostala ta veverka.R^R^

1 0
možnosti
Foto

Byla hodně neposedná, ale pak se na chvíli zastavila.;-D

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem tam před čtrnácti dny, Stromovka je krásná a tvoje fotky jsou toho doklademR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, díky. Hezký večer.:-)

0 0
možnosti
Foto

Vkusné, navýsost módní podzimní barvy Stromovce - krasavici opravdu seknou R^VR^

0 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji. Byla jsem mile překvapena vylepšením celého parku. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tam jsem byla včera. Výborný tip na procházku:

R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Nádhera! No u nás letos ještě nejsou stromy zbarveny, bylo dostatek vláhy, tak ještě chvíli počkám s focením. Soňo, to jsou nádherná místa, vždycky si vzpomenu na procházku Prahou s váma oběma.R^V

1 0
možnosti
MK

Moc hezké. A potěšila mě ta zrzavá veverka, tu jsem už dlouho neviděl. A odbivuji vaší pohotovost.

Několik veverek bydlí u nás na zahradě, ale všechny jsou černé.

1 0
možnosti
MV

my se vcera potulovali kolem Lidic - stromy podzimne kvetou a ja se tesim na jaro

hezkou nedeli k vam, Sono

1 0
možnosti