Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak z pána prstenů :-)

1 0
možnosti

I53v35a62n26a 70L57a18n55c95e

27. 7. 2020 21:57

Krasne misto,R^R^R^ tajuplne a podle mne spise strasidelne nez pohadkove.

1 0
možnosti
Foto

Každý máme nějaké tajemné místo...:-)R^

1 0
možnosti

Mám něco podobného na zahradě, ale všechno jsme to tu vybudovali a vypadá to jako kdyby to tu bylo odjakživa.

1 0
možnosti

Soňo, závidím! To musel být zážitek!!! Překrásný, nádherný, magický místo - pro fotografa úplná pohádka! 

0 0
možnosti
Foto

Vlasti, zážitek ano. Už vidím ty pohádkové bytosti.;-D

0 0
možnosti

R^ Parádní! Krásné místo.

1 0
možnosti
Foto

Sonjo 8-oV

Zamilovala jsem se napoprvé.... Bylas v pohádce???? Tohle nemůže existovat.... Ach....

A jak ty to umíš zachytit.... Najdu si to, tohle musím vidět na vlastní oči.... Tohle.... Fakt nemám slov V Krása !

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, zamilovala... To se nedivím. Mám podezření, že ta tajemná místa podél Losenice pokračují. :-)

1 0
možnosti

a ze prej jen o Vanocich... sny se proste plnej!

krasny fotky, Sono

1 0
možnosti
Foto

Sny se plní celý rok. :-)

0 0
možnosti
Foto

Neskutečné místo, úžasné!

1 0
možnosti
Foto

Ano, jako z jiného světa. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,42
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy