Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fotka petrklíčů mi připomněla dětství a moji babičku. Když jsme k ní jezdili, tak jsem v květnu vždycky donutila rodiče zastavit na jednom místě, kde rostly stovky petrklíčů, abych je pro babičku natrhala... krásnej fotoblogVR^

1 0
možnosti
Foto

moc hezký, takový srbský:-)

1 0
možnosti
Foto

Trochu jsem to tu zanedbávala, takže napravuji. Ty kaskády jsou nádherné. A kočičí mluvčí je bezvadný.V

0 0
možnosti
Foto

Dani, díky. I já mám dost značné výkyvy. Fotím, to ano, ale přiznejme si, že udělat fotoblog je náročnější než by se první pohled zdálo. :-)))

1 0
možnosti
MK

Nepřečetl jsem si úvodní odstavec a myslel jsem, že jde o Srbsko na Balkáně. Teprve podle té kočky jsem poznal, že je to poblíž Karlštejna. Též jsem jí tam kdysi potkal.

Fotky moc krásné.

1 0
možnosti
Foto

Kočka je zde osobnost. 

0 0
možnosti
Foto

Krásný, vysloveně lahodící fotoblog a "cestovatelská reportáž ze Srbska" :-)V:-)

0 1
možnosti
Foto

Marku, děkuji. :-) Asi jsem se omylem uklikla do mínusu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

A tady jsem se také uklikla do mínusu omylem. Ach, ten dotykový mobil.;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Soňo za exkurz. Zajímavý zážitek a bezvadné fotky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,59
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy