Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni moc hezké fotky, krásné. I když nejsem zastánce této zábavy moc se ti to povedlo. R^

1 0
možnosti
Foto

Krásně si je zvecnila. Je to hezké na pohled, ale na poslech, chudáci naše zvěř. Pes nechce vyběhnout ani na zahradu a kocour mi při záchraně (pocem, schovám tě pod peřinou) zmasakroval drapama tělo. :-/

Ale tvé fotky jsem pěkně zkarmovala. R^

1 0
možnosti
IL

Ohnˇostroje nemusím, vadí mi hluk, ale na fotkách je to krásná světelná showR^R^R^...

1 0
možnosti
Foto

Soňo, úžasný! Právě jsme si to vychutnali i s manželemR^V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jsem ráda, že vám to líbilo. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Soni, ty fotky jsou nádherné. Obdivuji, jak jsi to dokázala zachytit, protože i profíci nemají ohňostroje vždy perfektně nafocené. R^R^R^

Já jednou za rok ohňostroj miluju. U nás máme tradičně novoroční. Na náměstí se sejde velké množství lidí, přejí si navzájem zdraví a šťastný nový rok, popíjíme svařáček nebo horkou medovinu, všichni jsou svátečně naladění, je to obrovská pohoda. Firma, která u nás ohňostroj pořádá, má každý rok jinou doprovodnou melodii a světelné efekty s ní nádherně korespondují. Ani po skončení produkce se lidi hned nerozejdou, tvoří hloučky, povídají si, procházejí se, zdraví sousedy a tak. Já to mám prostě moc ráda.

Jestli něco nesnáším, tak to jsou petardy a domácí ohňostroje. Někdo si nemůže pomoct, nakoupí toho hromady a pak to vystřeluje celého Silvestra. O půlnoci přitvrdí, pak zjistí, že ještě všechno nespotřeboval a obtěžuje boucháním a světlicemi až do tří do rána.

Soni, ještě jednou upřímně blahopřeji ke krásným záběrům!!!

4 0
možnosti
Foto

Máme to stejně, svařáček na zahřátí a všichni pospolu, aspoň jednou za rokR^;-)V

1 0
možnosti
KT

Krásné fotky i ohňostroj.:-)

1 0
možnosti
Foto

Aha, tak proto byl ohňostroj mimo centrum.;-) Nějak tohle nesleduju... Za fotkyR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Klári, ale on byl v podstatě v centru. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Když jsem v roce 2013 sledoval na prvním Signal festivalu psychedelický a po hudební i vizuální stránce strhující videomapping na kostelu Ludmily, tak se mi moc líbil a nadšeně jsem ho fotil. Další ročníky se mi již tolik nelíbily, jelikož se z toho stala tak trochu komerční záležitost, kde se mimojiné prezentují velké firmy a poslední ročník jsem vynechal.

Letošní městem pořádaný videomapping na Národním muzeu považuji, jak po vizuální, tak po zvukové stránce za naprostý průšvih a to, že ta nemastná zplácanina vyšla na 2 000 000 Kč (- tedy stejně jako městem pořádaný megaohňostroj před pár lety a téměř 8x tolik, co letošní ohňostroj nad Vyšehradem na který se složili lidé, považuji za naprosto šílené plýtvání penězi.

- K problematice ohňostrojů. Myslím si, že by bylo dobré od sebe jednoznačně odlišit nekontrolované novoroční řádění s levnou pyrotechnikou na Václaváku, (což je také důvod, proč letos uhynula labuť a několik dalších jich bylo zraněno), a klasický profesionálně připravený velkolepý Silvestrovský ohňostroj pořádaný městem. Téměř všechna velkoměsta na světě mají na Nový rok obrovský ohňostroj, proto nevidím důvod, proč by to tak nemělo být také v Praze. Ohňostroj je prostě ohňostroj a ten se žádným videomappingem ani obrovskou světelnou show s drony prostě nedá nahradit.

Jinak, z Vašich fotek se mi nejvíc líbí fialová "pampeliška". Ta se opravdu povedla. R^ VH

3 0
možnosti
Foto

Víte, moc děkuji. S vaším názorem na Signal festival to mám podobně. A videomapping na Národním muzeu byl spíše přehlídkou všeho možného a hlubší myšlenka mi unikala. Ale barevně se mi celkem líbil. Jenom bylo celkově téměř nemožné udělat celková záběr. Okolo sv. Václava byly všechny možné aparatury a ani uprostřed Václavského náměstí to nebylo ono. Vždy tam něco hyzdilo celkový dojem. Chtělo by to daleko více prostoru. To je můj názor, nejsem profík. Přeji do nového roku spoustu zajímavých momentů k fotografování, vaše fotografie se nikdy nedají prohlédnout jen jednou. ;-)

1 0
možnosti
JJ

Ohňostroj nádherný, no a fotky ještě lepší! Mně se to tak nikdy nafotit nepodařilo. Asi to bude tím, že jsem neměl ten správný důlek. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Tentokrát to bylo i o štěstí na počasí. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 15,97
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy