Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jsem zvědavá, já se tam snad pojedu mrknout!:-)

0 0
možnosti
Foto

Soni, štěstí, zdraví a láska ať Tebe i Honzu provází celý rok. ;-)

1 0
možnosti
IL

Krásný a pohodový rok 2020 plný krásných obrázků.

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D Zimním sportům zdar a kavárnám zvláště!R^

1 0
možnosti
KT

Má novoročenka patří samozřejmě i Vám, Soňo.

1 0
možnosti
Foto

;-D Vzhled toho centra, včetně esteticky vymakaných nápisů na zdech, to je úžasná VIP kultura

Přeji Vám krásný Nový rok!

1 0
možnosti
Foto

Já lyžovat neumím, ale dožila jsem se dnešních dnů i tak. Tedy myslím, že školu s celoročním provozem nevyužiju.;-D

1 0
možnosti

Víte, že i v ČR exituje několik svahů s umělým povrchem, na kterých se dá lyžovat celoročně, tedy i v srpnu a v Polabí? Jeden býval i v Praze pod estakádou... ale protože vzhledem ke svému věku už nelyžuju, tak nevím, kde a kolik je jich dnes

1 0
možnosti
Foto

Jo, dobrý.....a ten vlek tam určitě mají taky z nějaké té dotace...

Hezký nový rok, Soňo.

2 0
možnosti
Foto

Tome děkuji. Z dotace...;-D Ještě mě napadnul jezdící pás.;-D Tak a teď směle a v pohodě do nového roku.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 16,96
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy