Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, to je překrásné!!! Opět jsem si mezi snímky našla fotografii, která mě okouzlila nejvíc. Máš ji pod textem: ...užívat si pohledu na Prahu z jiného úhlu. Škoda, že nejde rozkliknout na celou obrazovku, protože má v sobě něco, co mě doslova vtahuje.R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, to je výzva. Budu muset ty fotky dělat "klikací":-);-)

0 0
možnosti
Foto

Soni, závidím ti tuhle procházku.

V Praze jsme jako děti trávil v Dubci párkrát prázdniny (týden možná dva, tehdy čas běžel jinak), pamatuji si Petřín, jednou nás tam vzala, ale to jsem byla "smrad" a myslela jsem na houpačku na zahradě a šlapací autíčko malé holky v ulici... V dospělosti už nikdy, škoda. Snad se mi podaří se tak juknout. Tohle bych chtěla vidět na vlastni oči. A takhle na podzim R^V;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, nikdy nevíš, jaké přání se Ti splní. Možná...V

0 0
možnosti
Foto

Vynikající fotoblog, nádherné fotografie. Trochu jsem zavzpomínal.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, hezké vzpomínky nikdy neomrzí.;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)pěkná procházka, Soni.R^

1 0
možnosti
Foto

Moje dřív dost častá trasa...moc pěkně jsem se s tebou virtuálně prošlaR^

1 0
možnosti
VN

Nezvykle prázdno, ale krásno,

po schodoch ... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Že by tam bylo zrovna prázdno, o tom nemůže být řeč. Hlavně cizinci. Jenže hledala jsem právě ten klid. A než jsem se konečně dočkala chvíle, abych na fotkách neměla lidi... to občas trvalo dost dlouho.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Krása. Hned mne to vrátilo do studentských let na Strahově.R^

2 0
možnosti
Foto

A to jsem ráda, že se dostavily hezké vzpomínky. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,59
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy