Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Čechách i na Moravě je stejně krásně! R^V

1 0
možnosti
Foto

 :-)R^uz bych tam zase jela.

1 0
možnosti
Foto

Neskutečně nádherné fotky. Díky Soňo!

1 0
možnosti
Foto

Děvucho nejsi ty z Moravy? ;-DV;-D

0 0
možnosti
Foto

ten začátek a konec neni tak úplně pro mě, ale i tak Soňo velká paráda:-)

1 0
možnosti
Foto

Vím, pivko by bylo lepší. :-)))

0 0
možnosti
Foto

Milostivé léto budiž pochváleno. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, vzala jsi mě na výlet :-).

2 0
možnosti
DP

"Nostalgicky vylet" do mist, kde jsem vyrustal. Diky za krasne fotky. Mimochodem do jednoho takoveho sklipku jsem v pulce zari pozvan (Vacenovice), tak se kvuli tomu vinecku a fajn spolecnost prastim pres kapsu a vydam se na cestu ze Severu az na Slova cko - :)

1 0
možnosti
BK

KrásaR^V. Moc děkuji, paní Pražáková, za Váš blog. Zase se mi potvrdilo, že člověk - spíše, než prahnout po cizině, by měl pořádně poznat svou zem. Krásu Čech a MoravyV.

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,06
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy