Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soňo, čtu, koukám a mám husí kůži...prostě nám na blogu vyrostla PANÍ fotografkaV

1 0
možnosti
Foto

Soni, gratuluji. Fotky jsou krásný! VR^

1 0
možnosti
Foto

Moc gratuluji! Až se jednou naučím pořádně fotit, třeba také "poběžím".;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ono není tak moc o běhu jako o chůzi.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, krásnou fotku umí udělat mnoho lidí. To je ale jen 50% krásy. Těch "druhých" 50% je myšlenka. A Tvé fotky se právě tímto spojením vždy vyznačovaly a vyznačovat budou. Soutěž, o níž píšeš, je výborná! Je určena právě pro fotografy s myšlenkou. Blahopřeji!!VR^

0 0
možnosti
Foto

Marceli, děkuji. To je právě to, co mě baví. Necvakat, ale tvořit a zažít vzácné chvilky, tak jak jsem to popsala níže v komentáři u Jany Majové.

:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný fotky:-)R^ a gratulace, samozřejmě!

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, super umístění, gratulujuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, obrovská, fakt velikánská gratulace, mám velkou radost s Tebou. I když...sledovat, jak se Tvé od počátku, co Tě znám, moc hezké focení mění v dechberoucí je mi opravdu potěšením.

2 0
možnosti
Foto

Jani, moc děkuji, já se z toho lehce vzpamatovávám do teď. Jsem příjemně nabitá energií zkusit něco dalšího a i trochu jiného. Zažila jsem u toho i velmi zvláštní chvíli, kdy jsem obdivovala vůli vozíčkářů a úsměvy jsme si sdělovali krásné pocity. Oni překonávali sebe, já je povzbuzovala a i fotila. To se nedá popsat, ale musí se to zažít. ;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Fotky moc pěkný Soňko, asi v sobotu dondu na FM tady u nás v Brně :-) akorát nevím jak to zvládnu, protože vždycky u fotek kalkuluju s tím, že je bude editovat a ořezávat a ... Gratulace!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, ano o Brně vím. Teď jste na to kápnul. Kalkulace s úpravami, ořezáváním. A najednou nic! Vždy si říkám, foť tak, ať máš poté málo práce. Ale tu se nevcházím do kompozice, tu něco překáží, člověk pobíhá s foťákem sem a tam a nakonec si řekne, já to doma oříznu, vyretušuji. Tak držím palce. Jde o to něco nového zkusit a když se zadaří, tak trochu i překvapit sám sebe.:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Opravdu bezva nápad. Gratuluji k zaslouženému ocenění. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, to je takové malé posouvání vpřed. Byla to dobře zorganizovaná prima akce. ;-)

0 0
možnosti
IM

Soňo, Vy jste úžasná!!! Moc gratuluju - krásné fotkyR^R^R^.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, tento blog je však míněn jako povzbuzení do činností, které nás baví a tak trochu k překonání sama sebe.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,60
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy