Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné fotky a super blogeři :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Jdu aspoň stáhnout fotky, ať nejsem tolik pozadu.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky Soni R^ V A ten dort teda .... ten se povedl R^

1 0
možnosti
Foto

Dort se skutečně povedl se vším všudy.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak byla to velká paráda, to v každým případě! Soňo, ty umíš tááák krásně fotitR^V

1 0
možnosti
Foto

Zuzko díky, ale kdybyste se nepřičinili, možná bych neměla tolik materiálu.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^taky nevím kde jsem se tam vzal:-)

2 0
možnosti
Foto

Vypadá to moc povedený výlet. Zdravím. :-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, byl. Příjemné léto;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za super procházku. R^V

2 0
možnosti
MV

v Zatci casto tocime, ale tyhle dny jsme jako na potvoru pracovali v Praze

diky za hezky shrnuti a priste se musim vic soustredit, Sono, na ty tvoje predlouhy nohy - viz tvé selfie!

krasny dny preju

2 0
možnosti
Foto

Soňo, měla jste v životě velkou kliku při nárazu na takového muže Jana. Gratuluji k tomu úspěchu! V Žatci mám bývalého spolužáka z libereckého učiliště, i on se má, že má tak blízko ke chmelu a k tomu řízku přes celý talíř, do teď jsem znal jen facku přes celou hubu. :-)R^ Zdraví obstarožní bloger z posledních sil! Už nestíhám blogy ani číst, natož tvořit, ale je mi fajn... To dokazují mé poslední dva blogy ještě z mladších časů.

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,60
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy