Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL
Foto

Zajímavý výlet a jako vždy skvostné fotografie. Příroda je nejkrásnější podívaná, člověk se jen kouká a žasne.R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to je, je to jedno jaké je roční období, ale vždycky je na co se dívat. Zdravím.:-)

0 0
možnosti
VN

Posílám pozdravení, ptáčkům uzdraveným... a také vám R^

1 0
možnosti
Foto

Moc dekuji a přeji hezky víkend.

0 0
možnosti
Foto

Přenesla jsem se do vzpomínekVR^

0 0
možnosti
Foto

Mooc hezký. já mám ráda sovy, takže sova pálenáR^

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, je to i moje favoritka. Jak nemusím bahýnko, toto je výjimka. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za návštěvu a přeji hezky víkend.:)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný fotoblog. Nejvíce se mi líbí fotka té poštolky.

1 0
možnosti
Foto

Poštolka byla pěkná neposeda ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 13,55
  • Průměrná čtenost 641x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy