Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně vybrané i zachycené. Trochu mi to připomnělo zámeček v Troji. :-)

0 0
možnosti
Foto

Park v Troji byl založen o 3 roky později po dokončeni Květné zahrady.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^extrémně povedený:-)

1 0
možnosti
Foto

paráda prostě! A tajemství jsem uhodla - je to detail palmy!

2 0
možnosti
Foto

Uhodla, nebylo to těžké.;-DZuzko, díky.

0 0
možnosti
ZH

Fajn fotoblog.

Z celku jsou pro mne nejoriginálnější poslední dvě fota - předposlední tajemstvím a závěrečný poezií...

U zahrad má u mne před francouzským typem přednost anglický park, který má výraz respektu k přírodě R^

1 0
možnosti
Foto

Do určité míry máte pravdu a za pravdu mi rovněž dáte, že fotit v pravé poledne při 30ti ve stínu není to pro fotografa to pravé ořechové, ani z pohledu chce-li toho pojmout hodně, ba ani z pohledů ostatních, o světlu nemluvě.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný fotky! Mám co dohánět.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^krása-tak to vypadá že všichni blogeři se vypravili do Kroměříže;-)

1 0
možnosti
JV

Děkuji za připomenutí, již pár let se tam chystáme. :-)

2 0
možnosti
SM

Asi pred mesiacom sme boli pozrieť hanacke Atény a v Kvetnej záhrade práve kvitlo - nič. Prosto smola. Zato sme si užili Podzámocku záhradu aj so zaujímavým výkladom. Kromeriz stál za návštevu.

1 0
možnosti
Foto

J43a92n63a 80M93a69j25o53v79á

16. 6. 2018 19:41

Soňo, moc děkuji, neuvěřitelne těší každý kroměřížský blog a každý způsob, jak vám město prošlo očima do mysli a Tvoje fotky a Tvůj pohled, to jsi prostě ty...a pro mne dárek.

Díky.

P.S. Jestlipak si vnímavý pozorovatel všim "podivnosti" na jedné z kašen? Moc pěkně na fotce vyvedené...

0 0
možnosti
Foto

Jani, já také moc děkuji za krásné zážitky. Tou podivností myslíš kašnu Neptuna a ruku, kterou drží vázu, ze které teče voda?;-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, jako vždy od Tebe;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy