Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, byla jsi na krásném místěR^

1 0
možnosti

Fotoblog navozuje příznačnou atmosféru místa. V kaleidoskopu snímků je pro mne poezií několik peříček. Výběrem onoho motivu prokazujete výtvarnou citlivost R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, celé Třeboňsko rozšířilo zamilovaná místa u nás.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Vaše fotky mne dostanou vždycky a naprosto spolehlivě. Díky. R^

0 0
možnosti
Foto

Jani, děkuji a těším se na shledání. :-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, vaše fotky mi do duše klid vnesly děkuji Soni.R^V

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné pokoukáníčko;-)R^V

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky. Ono tam u vás je to také moc pěkné toulání. Vždycky, když se vrátíme domů odněkud mimo ČR, stejně si vždy řeknu, jak je u nás všude krásně. :-)

1 0
možnosti
Foto

Na Třeboňsko mám moc krásné vzpomínky, jen ty všudypřítomné komáry bych zrušila. Díky za krásné fotky, Soňo.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, ale na konci dubna tam kupodivu žádní nebyli.;-D

1 0
možnosti
Foto

příroda je vždycky krásně uklidňujícíR^

1 0
možnosti
Foto

Moje srdeční záležitost, díky R^

1 0
možnosti
Foto

Stačí pár hodin a je z toho skutečně srdeční záležitost. Souhlasím.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,42
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy