Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jenom k tomu beránkovi, je klidný on svůj úkol splnil na podzim. Už se klubou plody jeho práce. No je možné, že už spousta jeho jehňátek je na světě. Škoda, že tam nebyly. Jehňata jsou rozkošné.

1 0
možnosti
Foto

V Parádní foto blog. Zajímavé fotky s popisky. Pobavil mně a potěšil, děkuji Paní Soňo.VR^

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dobrázek plemenného berana mě dostal;-D;-D

Janova reportáž o stejném výletě vypadala trošku jinak- jak je důležitý i ženský pohled jinak je obrátek reality neúplnýR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Plemenný beran mě dostal též. Tady je vidět, co nosí v hlavě ženy a co muži ;-);-D;-D

0 0
možnosti
Foto

A když kouřit, Soňo v Kouřimi, tak ještě odskočit zakuřit do Kuřimi ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

No vidíš, to mě nenapadlo, hned musím poprosit strejdu Googla, aby vydal tajemství Kuřimi. ;-);-D

0 0
možnosti
Foto

VR^A takhle je to pokazde, zatimco Sona dela poradne fotky, Honza vymysli blbosti se zenskymi;-)

1 0
možnosti
Foto

Dýchla na mě vůně a teplo domova, moc hezký;-)R^

0 0
možnosti
Foto

A bez techniky;-D;-) i když automatická pračka a myčka na nádobí jsou velké kamarádky.

0 0
možnosti
Foto

Soni, moc pěkné škobrtání R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 227
  • Celková karma 17,78
  • Průměrná čtenost 644x
Fotím vše, co mě zaujme, chci vidět i to neviditelné pouhým okem.

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy